niedziela, 2 grudnia 2012

13.''moje życie powinno wyglądać inaczej...''

  music
*koniec wakacji*

To nie tak miało być, to nie miało się wydarzyć. Moje całe życie powinno wyglądać całkiem inaczej.Czemu to spotkało akurat mnie. Mogłam się już przygotować na to, że ojciec wyrzuci mnie na ulicę i nie będę miała gdzie mieszkać przez to co rośnie w moim brzuchu. Przez to czego razem z Zayn'em nie planowaliśmy. Nawet nie mam się komu wyżalić. Z Yuki się nie przyjaźnię, ale nadal mieszka w moim domu,  nie mogę jej wyrzucić nie powinnam być taką suką. Ona nie ma rodziny, domu i nie ma się gdzie podziać, nie będę taka i dałam jej tu dalej mieszkać, chodziaż nie wiem czy powinnam. Okazało się, że do siebie nie pasują i Yuki i Louis długo ze sobą nie byli. Zerwali jakiś tydzień temu, no i teraz w domu panuje dziwna atmosfera. A teraz kiedy kończą się wakacje. Kończy się też to wszystko, kończą się codzienne wygłupy z chłopakami , chodziaż w ostatnim czasie dużo tego nie było. Pamiętam te nasze pierwsze dni, kiedy ja ich tak nienawidziłam, ale przecież oni nic złego nie zrobili są normalnymi nastolatkami, którzy po prostu spełniają dwoje marzenia. Nie rozumiem też tych hejterów, co oni im takiego zrobili, przecież to tylko przez ciężką pracę osiągnęli takie coś, a oni im zazdroszczą i to jest powód tych wszystkich hejtów.One Direction w pełnym składzie wyjeżdżają w trasę i nie będzie ich prze kilka długich miesięcy, a ja powrócę do mojego życia, ale teraz całkiem innego. Bez najlepszej przyjaciółki, bardziej sławna przez związek z Zayn'em. No właśnie nasz związek co teraz z nim będzie? Obiecaliśmy sobie, że będziemy razem pomimo wszystkich przeszkód jakie nas spotkają w życiu.Obiecaliśmy, że się nie zdradzimy i razem już na zawsze będziemy . No, ale czy to się sprawdzi sama nie wiem. To nie będzie już taki sam związek. No a najgorsze w tym wszystkim jest to, że ja jestem w ciąży. No i w takich chwilach powinniśmy być razem.A Zayn wyjechał i zostawił mnie z tym samą.Nie mam mu tego za złe, bo przecież on ma pracę i nie może z niej zrezygnować przez jakiś głupi płód który się we mnie rozwija. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę z tego, że jestem sama. Nie mam Zayn'a, Harry'ego, Niall'a, Liam'a, Matt'a czy nawet Louis'a i Yuki. Ich nie ma i nie będzie przez wiele miesięcy, oprócz jednej osoby. Ona mieszka ze mną i będzie mieszkać ze mną jeszcze przez wiele lat. Może powinnam ją przeprosić i zapomnieć o wszystkich naszych sporach ? Ale czy umiem jej teraz zaufać? Po tym co mi zrobiła. A Matt on wyjechał po prostu powiedział, ze tam będzie mu lepiej, że   chce abyśmy o nim zapomnieli,ale czy potrafimy?  Czy to ma sens ? Całe moje życie nie ma sensu.
         Zarzuciłam na siebie sweter, telefon schowałam do kieszonki i poszłam na spacer. Tego trzeba było mi od kilku dni. Przez cały tydzień kiedy nie ma już ich siedziałam cały dzień w domu. Gdy tylko otworzyłam drzwi 'uderzył' mnie przytulny,chłodniejszy wiatr. Jednak to nie zniechęciło mnie do pójścia dalej. Ruszyłam w  stronę parku, gdzie kiedyś spotykałam się z moim przyjaciółmi z gimnazjum i liceum. Tak bardzo tęsknie za tamtymi czasami. Pierwsze pocałunki, pierwsze papierosy, pierwszy alkohol i pomyśleć, że to wszystko działo się w jednym parku. Po opuszczeniu szkół nasz kontakt się urwał i wszystko poszło w proch. Usiadłam na naszej ławce i patrzyłam się w jeden punkt, przypomniałam sobie to wszystko. Po kilku minutach ocknęłam się i już chciałam iść dalej kiedy ktoś złapał mnie za ramię. To byli oni. Te twarze, te uśmiechy i to wszystko. To nie może być prawdą.
- Siema.- powiedzieli i wszyscy się na mnie rzucili. Czy to możliwe, że to wszystko może wrócić?
- cześć. - odpowiedziałam, kiedy wszyscy mnie puścili. - co tam u was słychać ? - zapytałam.
-a wszystko dobrze,tęskniliśmy a u ciebie ? -powiedziała moja najlepsza przyjaciółka, którą prawie zostawiłam dla Yuki.
- dużo się zmieniło, moje życie obróciło się o 360 stopni, nawet nie mogę sobie wyobrazić, że to wszystko to prawda.
- opowiadaj. - powiedziała moja pierwsza miłość, mój pierwszy chłopak.
Opowiedziałam im wszystko po kolei , nie pomijając faktu , że jestem nie słysząca. Poprzytulali mnie, zapaliliśmy po jednym papierosie, wymieniliśmy się numerami i wróciłam do domu. Cieszyłam się, że ich znowu zobaczyłam, ale nie miałam ochoty dłużej tam siedzieć. Całkiem się zmieniłam.Co się ze mną dzieje? wcześniej szalona, popularna dziewczyna, a teraz dziewczyna przybita, nie chcąca z nikim rozmawiać. ja zadaje tylko jedno proste pytanie: Co się ze mną dzieje ?

________________________________________
Trochę inny rozdział, ale mam nadzieje że się podoba ;3 
Swoje opinie wyrażajcie w komentarzach!

39 komentarzy:

  1. Świetny!
    Tylko taki troche krótki. ;<
    Ona nie powinna palić jak jest w ciąży!!!
    i niech się dziewczyny pogodzą!
    Czekam niecierpliwie na następny!

    +zapraszam na nowego mojego bloga: http://one-direction-moje-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z poprzedniczką, że zbyt krótki, nie zdążyłam się nacieszyć xd
    czekam na kolejny z niecierpliwością <33

    http://walka-o-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. króciutki ale świetny. Nie mogę uwierzyć, że przeczytałam całe to opowiadanie w 1,5 godziny. Jest genialne. Szkoda tylko, że spotkała tamtych zanjomych, bo wyczuwam kłopoty. Zastanawia mnie też gdzie podziewa się Paul. Jest przecież jej ojcem, od czasu do czasu powinien się nią zainteresować.
    Ciekawi mnie co dalej z jej ciążą?
    Po prostu nie mogę się doczekać następnego. <333333333
    [spam] zapraszam na http://still-remember-me-1d.blogspot.com/ główny wątek przyjaźni z Harrym jak na razie). Bardzo by mnie ucieszyło, gdybyś go poleciła czy coś ale tylko wtedy, kiedy ci się spodoba xd Ładnie proszę <33333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ! Szkoda tylko że taki krótki ale jest na prawdę fajny. Tak jak to napisała moja poprzedniczka Annie - wyczuwam kłopoty.

    Dodawaj szybko kolejny rozdział. ;)
    +zapraszam do mnie na 20 rozdział : fable--or-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę krótki, ale i tak świetny ;D
    Paris nie powinna palić w ciąży, a Zayn w ogóle wie że ona jest w ciąży?
    Ciekawa jestem co się będzie działo dalej.
    Czekam nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu super rozdział! ; )
    Mam nadzieję, że jednak chłopaki i Yuki nie odwrócą się tak całkowicie od Paris, zwłaszcza teraz.
    Czekam z niecierpliwością na next i zapraszam do siebie na nowy rozdział:
    one-direction-wonderful-story.blogspot.com
    kimberly-gabrielle-and-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne :)

    ~ Kaśka Directioner

    OdpowiedzUsuń
  8. ja pierdole palić papierosy w ciąży ... nie zapowiada się dobrze dla dzieciaka :D No , a rozdział szczerzę mówiąc średniawy. I to mocno. Poprzednie mi się bardziej podobały. No i meeeegaśnie krótki ;d No ale cóż, czekam na nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha zgadzam się z osobą .. anonimem nade mną palenie w ciąży haha no ale załamani tak mają ;d Jest strasznie któttkiiii ! za krótki ! Mam nadzieję, że następne będą dłuższe ; ) Ale tak ogólnie to i tak mi się podoba ! ; ) <3 Czekam na następny ! ;D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że taki krótki, ale to nie zmienia faktu, że jest rewelacyjny! *_*
    czekam na next! ;**

    u mnie nowy, zapraszam :D
    http://dream-of-another-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię to ! :p
    Muszę się zgodzić że niestety trochę krótko ale za to naprawdę świetnie, pozdrawiam. Z.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech nie pali, bo dziecko będzie chore. ;< Wspaniały. *.* Krótki, ale fantastyczny. :)
    Zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ! :) Fajnie by było jakby dziewczyny się pogodziły ... No cóż czakam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blog. Czekam na następny rozdział : ) Zapraszam http://letitgo88.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog
    Obserwuje i licze na wzajemnosc
    Marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny jest, uwielbiam 1d <3 Ja dopiero zaczynam, zajrzysz? *.* Obserwuje : 3

    OdpowiedzUsuń
  17. uwieeelbiam :) **prosze wejdzcie http://ifindyourlips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu!
    I za miłe komentarze.. naprawdę motywują do dalszej pracy :)

    Uwielbiam Twój blog!

    ZAREKLAMUJ SIĘ U MNIE

    www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze przyznam , że nie lubię tego zespołu . ogólnie jak przeglądam te blogi o one direction to mnie nie interesują , mówiąc wprost nudzą . Ale ten rozdział jest całkiem fajny , zainteresował mnie :)
    Pozdrawiam , fajny nagłówek masz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak użytkownik wyżej, też nie lubie 1d po prostu tym się nie interesuje. :) Ale czytając spodobało mi się to nawet. Piszesz ciekawie, nie ma nagminnych powtórzeń i nie błędów ortograficznych i gramatycznych. Szkoda że takie krótkie. Czekam na kolejne rozdziały. Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię 1D ale opowiadanie całkiem fajne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy następny ?
    I właśnie świetny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega! Mam pytanie: skąd ty u licha masz tyle komentarzy i obserwatorów?! Przecież masz dopiero 13 rozdziałów! Zazdroszczę Ci.

    takemehome--1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogólnie nie przepadam za blogami o 1D, ale piszesz ciekawie, i pewnie będę tu zaglądać;).

    http://goodnightkiss-blox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwszy raz czytam blog o 1D no i szczerze, to mi się podoba.
    Fajnie piszesz:)
    przeczytałam już prolog i 1 rozdział.
    bardzo mi się podoba. :)
    postaram się jeszcze dziś wszystko nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja także nie przepadam zbytnio za 1D, a tym bardziej blogami o nich itp ale tyn jest bardzo fajny i ciekawy ;))
    zapraszam do mnie ;) rozdanie ;)
    http://oluu-oluu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. chodź nie słucham 1D to piszesz bardzo ciekawie i na pewno będę czytać go regularnie !

    zapraszam także na mój początkujący blog z inspiracjami : ) http://herbata-imbirowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. trochę krotki, ale bardzo fajny
    myślę, że powinien w opowiadaniu pojawić się jej ojciec, który będzie wspierał córkę
    PS. NIe powinna palić jak w ciąży jest

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogólnie bardzo fajny, lubie 1D, nie jestem jakąś MEGA fanką, ale ogólnie podoba mi się.
    http://dogwizdka.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. chetnie bym poczytala dalej ale niestety nie mam na to teraz czasu. Jutro mam probny slowny egzamin we wtorek anglik w srode fizyka i mnie szlak trafi. Co do rozdzialu to czytalam tylko ten i prolog i mi sie spodobal. Jak tylko znajde czas to sb poczytam.

    PS. Dziekuje za wejscie na mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Naserio świetnie *-* Naprawde zainteresowało mknie chociaż nie jara mnie 1D ; ) Licze na wzajemnośc : http://ciuchybuty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. SUPER!!! *-* Dzisiaj pierwszy raz weszłam na tego bloga, ale od razu bardzo mi się spodobał ;D

    +zapraszam na bloga, który prowadzę razem z przyjaciółką, dopiero zaczynamy, a chciałybyśmy uzbierać stałych czytelników ;)
    http://hate-your-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo mi się podoba ! świetnyy ;DD <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny rozdział! Zapraszam http://letitgo88.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  36. Byłam tutaj już raz,
    Ale jakoś zabrakło mi czasu na przeczytanie :(
    Ten rozdział mnie rozbił,
    jest genialny!
    Błagam, oddawaj mi talent,
    Bo zabiję xD
    Ale radziłabym na początku zrobić akapit <333
    www.majkawszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie oddane komentarze. xxx
Liczę na szczerą opinie . ♥